Als organisatie doen wij hard ons best onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft met betrekking tot onze dienstverlening. Bent u ontevreden over onze dienstverlening? We komen er graag samen met u uit! Meld uw klacht via het onderstaand formulier.
Wanneer het digitale contactformulier door u is verstuurd, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging van uw klacht per mail. Uw klacht zal zo snel mogelijk worden behandeld en beantwoord.
Geschillencommissie Private Lease
Heeft u een private leasecontract bij ons afgesloten en hebben wij een geschil niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het mogelijk het geschil voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease.
De contactgegevens zijn:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Of kijk op www.degeschillencommissie.nl. Download [[geschillencommissiehier]] het Reglement Geschillencommissie Private Lease Bedrijven.
BKR-registratie
Heeft u een klacht over uw registratie in het BKR-register en hebben wij de klacht niet naar tevredenheid opgelost? u kunt uw klacht dan voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de website van het Kifid leest u precies hoe dit werkt. Kifid zal de klacht behandelen volgens het reglement Geschillencommissie Kifid.